Hej alla glada!
Varit sjukt frånvarande här rätt länge nu, så får bättra mig känner jag

Har i alla fall fått en del gjort, ramen har blivit rensad på allt och varit iväg på blästring och lack, likaså bärarmar och stag till bakvagnen. Tyvärr så blev det nåt missförstånd med lackeraren så istället för mattsvart så blev det jätte blanksvart färg, inte det jag tänkte men det kan nog va snyggt det med så det får lov att duga
Råkade beställa ett kit med luftfjädring också, tanken var ju att bilen ska va helt original, men kände att det är ju lätt att återställa till original igen så det gör inget med lite luft, och jag gör ju iordning den till mig själv så då kan jag lika gärna bygga som jag vill ha den, blir nån framtida eventuell köpare missnöjd med det så återställer jag den bara innan försäljning i så fall

Även köpt nya fälgar, en uppsättning 20" Riddler 695

Rosten jobbar jag på med, kickupgolvet är i stort sett klart, bara lite punktsvetsar att slipa ner, och håller på att byta en balk just nu. Har lite lagning kvar innanför balken bara innan jag eldar dit den

Vet inte om jag har nåt mer att skriva, har ju ingen riktig koll på var jag var sist jag uppdaterade, har inte läst min egen tråd..
Hoppas ni har det bra, jag ska köra en intensiv garagehelg nu imorgon så kommer ha mycket att skriva om på måndag
Bilder ska jag fixa också, har inget ledigt minne på luren just nu bara, men ska fixa det så kommer bilder på allt spännande

Ha det så bra!