Vill varna alla för fälgföretaget gotrading.
Jag beställde mina fälgar för 4 månader sedan, då hade dom framfälgarna hemma och jag valde att betala extra för att flyga hem bakfälgarna som skulle ta 6-12 dagar.
För ca 4 veckor sedan, alltså 3 månader efter beställning, informerar dom att framfälgarna nu kommit hem men bakfälgarna ligger i en container som ska komma i veckans slut. Väldigt konstigt när dom vid beställning hade dom hemma?!
Hör ingenting igen precis som resterande tidigare veckor (får hela tiden ringa och fråga själv vafan som händer) och för nu 2 veckor sedan fick jag information om att framfälgarna visst funnits hemma men bakfälgarna har inte kommit ännu. Och de skulle ta 6-12 dagar!!
I fredags ringde jag igen. Då sitter tydligen bakfälgarna fast i tullen men de skulle skickas så fort som möjligt.
Igår ringde jag igen. Då har de levererat fel bultmönster på bakfälgarna. Detta har dom vetat sedan i fredags men de får inte kontakt med sin leverantör i USA.
Har inte hört ett jävla ljud sen igår och redan ligger leveransen 14 veckor för sent. Vilket jävla skojföretag, aldrig varit med om något liknande och det är inga billiga jävla fälgar heller dessutom.
Tre av mina bekanta beställde direkt från USA efter mig och har fått sina leveranser för flera veckor sen.
Sista gången NÅGONSIN jag valde att gynna ett svenskt företag och inte ta hem saker direkt själv!

Så nu sitter jag här med dyra jävla däckhelvetten jag beställde för att få leverans samtidigt som fälgarna och som jag nu inte längre kan returnera då det gått så jävla lång tid, å inte en ända fälgjävel i sikte!!!