Igår kikade solen fram på eftermiddagen så jag höll stumt till garaget efter jobbet.
Öppnade upp båda portarna och bara njöt. (Har fullhöjdsportar på hela ena sidan av garaget så det känns som man står utomhus när man öppnar upp

)
Är fortfarande skeptisk till mina nya sulisar..

Dom är stora.. och breda.. och stoora…
Men igår ringde iaf Schenker så jag antar att mina fälgar har kommit, så inom en snar framtid kan jag provmontera och inse att jag köpt fälgar&däck för 24tusen som jag ändå inte vill ha på.
Iaf, tog en liten tur i stormetropolen bro.

(jag vet att hon är hög i bak, men jag måste höja så för att komma ut från gårdplanen och den här gången kom jag faktiskt ihåg att sänka sen. Eller.)
När jag kom tillbaka från besiktningen senast gick fästena till framsoffan av så de är nu omsvetsade och soffan monterades igår, blev ju bra. Kanske man minimerar risken att falla bakåt igen.
Nästan all inredning är klar nu, de få listerna som fanns i bilen är på plats och det som kvarstår e typ bara dörrsidorna och klä om hatthyllan. Och hitta vart luftläckaget är.. Vänster fram sjunker i bra fart.
Så nu när jag ställer henne måste hon stå i lägsta läget så hon inte står jättesnett, över natten går hon från full till tom annars. Kan sitta och kolla på mätaren och se hur den töms. Nån som har nå bra tips om var man bör börja felsöka?