Har landat på jobbet nu, och får la bjuda på ett par bilder på det jag hann med idag

Var bara där ett par timmar så blev inte så mycket, men hellre det än ingenting

Håller i gamla kanten som jag kapat bort så ni kan se skillnaden
Har dock ett problem, svetsen jag använder (lånat av en kompis) är trasig i handtaget, vilket gör att den släpper på gas hela tiden så fort gasen är på på flaskan, alltså även när jag inte svetsar.. Med andra ord så går det åt galet mycket gas för mig..
Ska försöka slå till på en egen ordentlig svets så fort jag hittar nån lämplig begagnad

till dess får vi se hur jag gör, har inte tid att inte svetsa..
En kul grej har också hänt! Som även ökar stressen med typ 200%..
Mamma ringde mig förut och frågade om jag ville va med i nån slags reklamfilm eller nåt med Impalan, hon var inte helt hundra på vad filmen skulle användas till.
Hennes jobb samarbetar med Scanias reklamavdelning och hennes chef hade frågat om jag var intresserad

Självklart är jag det sa jag och frågade när det blir i så fall?
Det visste hon inte exakt, men om ungefär två veckor..
Så nu är det lite smått brådis att få henne klar i alla fall på utsidan..
Hade inte varit några problem alls om det inte var för att jag måste lacka den innan dess..
+ att tjejen ska flytta till en annan lägenhet nästa helg och jag mer eller mindre ska flytta in jag med (lite inofficiellt, men i alla fall..) så måste hjälpa till med det samtidigt..
Det kanske är lönlöst att ens tänka på att lyckas bli klar, men jag tänker då fan försöka i alla fall!!
Ibland undrar man vad fan man håller på med, och funderar på om man är riktigt frisk..

// SS Raggarn