Jodå Impala!
Vi väntade på dig och hoppades på Klistermärken
Nä men skyltningen va KASS milt utryckt . kom man på natten med syndes dom knappt alls. Världens största bilträff med världens sämsta skyltning .
Sedan kunde Cruisingslingan va skyltad med gula pilar eller liknande som det är på alla andra cruisingar Lidköping Lysekil etc jag varit på.
Man hängde på bilen framför . men i endel korsningar körde folk i precis åt alla tänkbara håll . så man hade inte en aning vart man var ibland . då fick man ta till Gps:en för hitta tillbaks.
Så hamna jag på Hälla blandannat

CP trött bara skulle sova en sväng så parkera utanför ingången till Ica maxi där och nana en timme i baksätet vakna upp och det va fullt party runt bilen med folk i stolar käka och massa annat.
Fast skulle man ut va man tvungen köra igenom "burnout rakan" hmm burna med 305 ..nja tror inte det utan tuffa igenom på tomgång med några snubbar gapandes BURNA åt mig !
Hur som helst det var 2 skojiga dagar . Mycket trevligt folk Rita Mats Kungen (Som förövrigt hjälpte mig lite med min förgasare så min tomgång blev jämnare med den gummigrejen du satte på som va sprucken på min) Chevapate Impala62bb med sällskap m.m.m. som jag inte minns namnen på .
Tackar för fixandet av den fina rutan/platsen vi var på. Hoppas på detta nästa år igen !
Nu tänker jag slänga upp ett Bra lass med cheva bilder . för tog en lov genom havet av bilar och plåta några
FLYTTAT BILDERNA till BILDER powermeet 2012 tråden