Hej allihop!

Nu har det hänt grejer, upptäckte nu att jag tydligen glömt uppdatera lite här
Har slipat torpedväggen, och då upptäckte jag en massa märkningar från att bilen tillverkades, typ avbockningar kan jag tänka mig, väldigt kul att hitta tycker jag

Det tråkiga är att jag var tvungen att slipa bort det, gick ju inte att rädda på något sätt..
Något jag hittade och lyckades rädda var däremot följande:

Vet inte hur bra det syns, men där står modell och något som jag antar är serienumret på min ac

var bara en dammgrå lapp först men när jag skrapade lite på den kom allt fram

En annan grej som hänt är att jag varit och hämtat ett lass delar i Bengtsfors på JACS Performance, totalt vart det i runda slängar 11-12 timmars bilresa, men det var det värt, fantastiskt trevligt besök där

Sen dess har jag mest borrat punktsvetsar och kapat och skrapat underredsmassa, så nu efter dagens pass ser det ut såhär

:

Viss skillnad på gammalt och nytt

Så nu vet ni lite vad som händer egentligen, känns bra när det går framåt

Nu står fortsatt rostlagning på schemat, måste lappa i typ 3-4 centimeter på nästan alla kanter runt där plåten ska sitta, den gamla är i halvdant skick kan man säga.. Men det ska nog gå bra, ganska tidsödande dock att hålla på och knacka till själv, men det får väl gå, lär mig mycket under resans gång så kanske blir duktig på att knacka plåt nån gång i framtiden, hoppas det i alla fall
Stay tuned for more!