Varit i garaget idag!
Började med att fortsätta där jag var med svetsningen, tänkte att jag ska sätta fart så jag blir klar nån j*vla gång

Och det blev bra, höger sida vid lyset blev helt klar, mittendelen sitter fast också med fäste för lås och dom små stöttorna som ska hålla emot luckan på ytterkanterna

Vänster sida är inte helt klar dock, och det beror på att min svetsgas tog slut.. När jag hade typ tre punkter kvar att svetsa..
Men man ska inte va bitter!

istället fortsatte jag med att täta alla svetsfogar (som var klara) och alla dubbelplåtar med karosserikitt. Kladdigt nåt så in i helvete

Kände att jag började se slutet i tunneln nu och var riktigt nöjd, men det visade sig att ljuset jag såg i tunneln var ett tåg, för sprang på ännu mera rost när jag tog bort mer av listen till bakluckan..
Jaja tänkte jag, inget att göra åt just nu, har ju ändå ingen gas..
Så jag roade mig med att skruva dit nya spindelleder på mina nylackade och fina främre bärarmar som jag och pappa pressade i bussningar i igårkväll

så nu är dom färdiga för montering

Började även plocka bort styrstagen från bilen för att byta alla styrleder, men dom satt fast så jävligt så jag gav upp och åkte hem.. Tips mottages gärna!

Lite bilder ska ni såklart få

Rosten jag hittat:

Framvagnsdelar från lack med nya bussningar

tog ingen bild med spindellederna på plats tyvärr..

Fortsättning följer!

// SS Raggarn