Aktuellt datum och tid: 30 apr 2026, 15:32
Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Forumindex » Teknik » Underhåll och reparation
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
| Författare |
Meddelande |
|
MikeM
|
Inläggsrubrik: Vibrationer när jag lägger i backen o neutral? Postat: 12 maj 2013, 19:58 |
|
|
|
Får vibrationer i bilen när jag lägger i backen o neutral men inte när Parking ligger i eller med Driven i. Inga vibrationer alls när jag kör? Funderar på om det är nått med lådan.. Nån som varit med om liknande som har några idéer ? /Micke
|
|
 |
|
|
suckarnas
|
Inläggsrubrik: Re: Vibrationer när jag lägger i backen o neutral? Postat: 14 maj 2013, 19:30 |
|
|
|
Du ha nog fått in skit i lådan. Så en kanal inte riktigt är öppen eller kula i lådan hamnar fel. Då kan det bli sådana vibrationer.
|
|
 |
|
|
ChevaPate
|
Inläggsrubrik: Re: Vibrationer när jag lägger i backen o neutral? Postat: 14 maj 2013, 20:18 |
|
|
suckarnas skrev: Du ha nog fått in skit i lådan. Så en kanal inte riktigt är öppen eller kula i lådan hamnar fel. Då kan det bli sådana vibrationer. Du menar att lådan tex. Lägger i fler växlar samtidigt?
_________________ four doors no waiting
|
|
 |
|
|
suckarnas
|
Inläggsrubrik: Re: Vibrationer när jag lägger i backen o neutral? Postat: 14 maj 2013, 20:45 |
|
|
|
Ja om jag inte mins fel så går neutral och backen på samma. Här haft de felet i en 350 låda så ja gjorde rent kulorna och kanalerna så funkade det sen.
|
|
 |
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
Forumindex » Teknik » Underhåll och reparation